Často kladené dotazy

PLATBA, ODESLÁNÍ, VRÁCENÍ, REKLAMACE

 

Jaké máte možnosti doručení balíčku?

  • Zásilkovna na výdejní místo (včetně Z-boxů) – po celé ČR, cena 79 Kč, doručení obvykle do 2 pracovních dnů.
  • Zásilkovna kurýr – po celé ČR, cena 99 Kč, doručení obvykle do 2 pracovních dnů.
  • Osobní odběr – na Praze 1 nebo Praze 10, zdarma po předchozí domluvě 

Při nákupu od 999 Kč máte automaticky zdarma dopravu zásilkovnu na výdejní místo.

 

Jaké máte platební možnosti?

Platba je možná online kartou přes platební bránu, dobírkou (zpoplatněna 49 Kč) nebo převodem na náš účet  (číslo účtu: 131-3466180297/0100, variabilní symbol: číslo objednávky).

 

Můžeme si objednávku objednat také na Slovensko?

Ano, určitě je možnost domluvit se také na dopravě a odeslání na Slovensko, prosím kontaktujte nás na info@furlicious.cz.

 

Do kdy je možné vrácení zboží a jak máme postupovat?

Na vrácení zboží máte 14 dní. Balíček zabalte, pošlete zpět a informujte nás na info@furlicious.cz.

 

Je možné zboží vyměnit? 

 Ano, pokud si přeje zboží vyměnit, kontaktujte nás prosím na info@furlicious.cz.

 

Jak probíhá reklamace?

Reklamaci nám prosím nahlašte na info@furlicious.cz.

Do emailu prosím uveďte číslo objednávky, vaše jméno, produkty, které si přejete reklamovat a důvod reklamace.

Ideální je připojit fotografie k rychlejšímu posouzení reklamace.

 

Je veškeré zboží na e-shopu skladem?

 Ano, veškeré produkty u kterých je status "skladem" máme skladem.

Pokud je status "vyprodáno" čekáme na jejich naskladnění v nejbližších dnech.

 

Jak dlouho od objednání mohu očekávat svou zásilku?

Balíčky posíláme většinou do druhého dne. Můžete tedy zásilku očekávat do cca 2, maximálně 3 pracovních dní.

 

 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Obraťte se na nás na: info@furlicious.cz