Často kladené dotazy

PLATBA, ODESLÁNÍ, VRÁCENÍ, REKLAMACE

 

Můžeme si objednávku objednat také na Slovensko?

Ano. Posíláme na Slovensko pomocí zásilkovny.

 

Do kdy je možné vrácení zboží a jak máme postupovat?

 Na vrácení zboží máte 14 dní. Balíček zabalte, pošlete zpět a informujte nás na info@furlicious.cz.

 

Je možné zboží vyměnit? 

 Ano, pokud si přeje zboží vyměnit, kontaktujte nás prosím na info@furlicious.cz.

 

Jak dlouhá je záruka a jak probíhá reklamace?

Záruka na naše produkty je .....

 

Je veškeré zboží na e-shopu skladem?

 Ano, veškeré produkty u kterých je status "skladem" máme skladem. Pokud je status "vyprodáno" čekáme na jejich naskladnění v nejbližších dnech.

 

Jak dlouho od objednání mohu očekávat svou zásilku?

 Balíčky posíláme většinou do druhého dne. Můžete tedy zásilku očekávat do cca 2-3 pracovních dní.

 

Jaké máte platební možnosti?

Platba je možná online kartou přes platební bránu.

 

Jaké máte možnosti doručení balíčku?

Balíček posíláme přes Zásilkovnu, Balíkovnu a nebo je možnost osobního odběru v centru Prahy.

 

 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Obraťte se na nás na: info@furlicious.cz