Často kladené dotazy
PLATBA, ODESLÁNÍ, VRÁCENÍ, REKLAMACE
Můžeme si objednávku objednat také na Slovensko?
Ano. Posíláme na Slovensko pomocí zásilkovny.
Do kdy je možné vrácení zboží a jak máme postupovat?
Na vrácení zboží máte 14 dní. Balíček zabalte, pošlete zpět a informujte nás na info@furlicious.cz.
Je možné zboží vyměnit?
Ano, pokud si přeje zboží vyměnit, kontaktujte nás prosím na info@furlicious.cz.
Jak dlouhá je záruka a jak probíhá reklamace?
Záruka na naše produkty je .....
Je veškeré zboží na e-shopu skladem?
Ano, veškeré produkty u kterých je status "skladem" máme skladem. Pokud je status "vyprodáno" čekáme na jejich naskladnění v nejbližších dnech.
Jak dlouho od objednání mohu očekávat svou zásilku?
Balíčky posíláme většinou do druhého dne. Můžete tedy zásilku očekávat do cca 2-3 pracovních dní.
Jaké máte platební možnosti?
Platba je možná online kartou přes platební bránu.
Jaké máte možnosti doručení balíčku?
Balíček posíláme přes Zásilkovnu, Balíkovnu a nebo je možnost osobního odběru v centru Prahy.
Nenašli jste odpověď na svou otázku? Obraťte se na nás na: info@furlicious.cz